خدیور، محمد رضا
بررسی بازیهای گونهی ادبی در گلهای آبی اثر ریمون کنو [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 115-127]
خواجه علی، آسیه
حرفه ای کردن معلمان زبان فرانسه در ارزشیابی [دوره 16، شماره 29، 1401، صفحه 124-139]
ر
رضایی، مهناز
زن در کشمکش با پارادایمهای فرهنگی، بررسی نشانه- شناختی وضعیت زنان در فیلم خانۀ پدری* [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 96-114]
رضائی، مهناز
روشها، چالشها و مشکلات ارزشیابی آنلاین در یادگیری زبان خارجی فرانسه، در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا: مورد مطالعه دانشگاه تبریز، ایران [دوره 16، شماره 29، 1401، صفحه 167-185]
ز
زیار، محمد
بررسی بازیهای گونهی ادبی در گلهای آبی اثر ریمون کنو [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 115-127]
شریف، سِکو
«جمله-روایت»: نمونهای متنی در سودوم و گومور از مارسل پروست [دوره 16، شماره 29، 1401، صفحه 54-69]
شعیری، حمیدرضا
تحلیل مسیر حرکت چشم دانشجو/ زبان آموزان ایرانی هنگام خوانش متن در زبان مادری(فارسی) و زبان خارجی (فرانسه) با "دستگاه ثبت و ردیابی حرکات چشم" [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 149-171]
شکری، زهرا
تحلیل ساختارگرایانۀ ژوناس یا هنرمند مشغول به کار اثر کامو، بر پایۀ روایت شناسی ژرار ژنت [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 57-74]
شکری، زهرا
خوانش متون ادبی در محیط دانشگاهی غیربومی: نگاهی به اظهارات اساتید در مورد فعالیت های آموزشی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 1-22]
ص
صدرزاده، ماندانا
داستان، تجربهٴ جهانی استعلایی؛
خوانش داستان کوتاه تمام زمستان مرا گرم کن [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 35-56]
صعودی پور، مریم
بررسی بازیهای گونهی ادبی در گلهای آبی اثر ریمون کنو [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 115-127]
صفا، پریوش
تحلیل مسیر حرکت چشم دانشجو/ زبان آموزان ایرانی هنگام خوانش متن در زبان مادری(فارسی) و زبان خارجی (فرانسه) با "دستگاه ثبت و ردیابی حرکات چشم" [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 149-171]
صفا، پریوش
بررسی مقایسه ای بیان شادی و شگفتی در ساخت های سببی فرانسوی و فارسی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 128-148]
ع
عباسی، علی
کارکرد معنایی جهان تخیل نزد پل الوار [دوره 16، شماره 29، 1401، صفحه 140-154]
غ
غفوری، علیرضا
بازتاب دوگانگی میان وطن و سرزمین دیگری در رمان مارکس و عروسک [دوره 16، شماره 29، 1401، صفحه 70-86]
ف
فدائی حیدری، زهرا
روشها، چالشها و مشکلات ارزشیابی آنلاین در یادگیری زبان خارجی فرانسه، در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا: مورد مطالعه دانشگاه تبریز، ایران [دوره 16، شماره 29، 1401، صفحه 167-185]
کردبچه، مرضیه
توقف روایی در دو رمان ماری اندیای: جادوگر و رزی کارپ [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 172-183]
کی فرخی، مهرنوش
زن در کشمکش با پارادایمهای فرهنگی، بررسی نشانه- شناختی وضعیت زنان در فیلم خانۀ پدری* [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 96-114]
گ
گشمردی، محمود رضا
حرفه ای کردن معلمان زبان فرانسه در ارزشیابی [دوره 16، شماره 29، 1401، صفحه 124-139]
ل
لطافتی، رویا
تحلیل مسیر حرکت چشم دانشجو/ زبان آموزان ایرانی هنگام خوانش متن در زبان مادری(فارسی) و زبان خارجی (فرانسه) با "دستگاه ثبت و ردیابی حرکات چشم" [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 149-171]
محمدپور، طاهره
بررسی مقایسه ای بیان شادی و شگفتی در ساخت های سببی فرانسوی و فارسی [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 128-148]
مهرابی، مرضیه
زبان فرانسه با اهداف دانشگاهی: تحلیل منطق برنامه درسی آموزش زبان فرانسه در ایران [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 201-221]
موسوی، حدیثه السادات
تحلیل مسیر حرکت چشم دانشجو/ زبان آموزان ایرانی هنگام خوانش متن در زبان مادری(فارسی) و زبان خارجی (فرانسه) با "دستگاه ثبت و ردیابی حرکات چشم" [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 149-171]
ن
نذری دوست، مسعود
توقف روایی در دو رمان ماری اندیای: جادوگر و رزی کارپ [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 172-183]
و
واحد، شیوا
زبان فرانسه با اهداف دانشگاهی: تحلیل منطق برنامه درسی آموزش زبان فرانسه در ایران [دوره 16، شماره 30، 1401، صفحه 201-221]